Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Public Relations i kampanie medialne
9 juin 2013

Udana reklamowa kampania, na przykładzie świeżej akcji promocyjnej Frugo.

 

W dzisiejszym wpisie chcę się z Wami podzielić swoimi rozmaitymi odczuciami na temat przeróżnego rodzaju reklamowych kampanii, które spotykamy na co dzień w medialnych programach. Mogę się założyć, że duże grono z Was, na bieżąco ogarniających bloga wpisy na blogu - niemal identycznie jak ja, ma jakieś swe upodobania odnośnie najbardziej pozytywnie odbieranych rodzajów reklam.





Kampanie reklamowe, to nastawienie na promocję, jednakże żeby móc osiągnąć ten cel, kompetentne osoby „ubierają” reklamy w przeróżnego rodzaju elementy dodatkowe,przykładowo fabularyzowanie reklamy. Moim absolutnym mistrzem w skali ostatnich paru miesięcy, jest kampania reklamująca Frugo. Wszyscy już widzieliście prawdopodobnie spot z parą, która nawiedza sklepik zlokalizowany w pewnym absolutnie przeciwnego do klimatu randkowego zakątku. Ekipa reklamowa Frugo robi jeszcze jeden ruch do przodu. W zgodzie z promocyjnym hasłem "owoc kultury", które jest hasłem przewodnim tej kampanii, możemy też zauważyć na mieście banery z tą kombinacją. Hasło jest dla mnie prawdziwym hitem. Chodzi o slogan - "humanizm wam w duszę". Jeśli mowa o trafieniu do grupy odbiorców docelowych, marketingowcy z Frugo wykazali się niesztampowością i dowcipem.





Szerzej o agencjach interaktywnych, opowiem w jednym z następnych tekstów. Dziś, integralnym elementem, który dopełnia kampanie medialne, są tak zwane media społecznościowe. Z ich pomocą, można w bardziej aktywny sposób promować produkt i poszukiwać zupełnie świeżych odbiorców, wykorzystując przykładowo różne konkursy. To także łatwa opcja odnośnie docierania do nowych klientów. W skali Facebooka, profil Frugo polubiło więcej, niż 500 tysięcy użytkowników. Biorąc pod uwagę, ile osób ma w Polsce dostęp do Internetu, można mówić o niemałym sukcesie. Do Facebooka jeszcze wrócimy, bo przygotowuję też wpis o reklamie dedykowanej dla środowiska Internetu. Zachęcam już dziś do czytania, a tymczasem pozdrawiam wszystkich i „do zaczytania” przy następnym wpisie.


Inny wzór realizacji kampanii w prasie i TV: http://lemonpr.pl/kampanie-medialne zrealizowany przez:


 

Publicité
Publicité
Commentaires
Public Relations i kampanie medialne
Publicité
Archives
Publicité